tirsdag 14. desember 2010

ENDELIG!!!

Endelig er den dagen kommet hvor ting er helt sikre, hvor det er lov å snakke høyt om det, jeg kan senke skuldrene et par hakk og ha den store glede å dele med dere alle at en Liten Himmel kommer til å dukke opp på Triaden den 3 januar!!!

Vi har tidligere nevnt at det skjer saker og ting rundt butikken og dette er hva som skjer: Jeg, Ann Kristin og min samboer tar over Enzo sine lokaler og lager en helt ny butikk. Som dere sikkert har skjønt skal den hete Lille Himmel og jeg kan love dere at det virkelig kommer til å bli en Liten Himmel av fantastiske skatter :-)
Heldigvis for min del har de tre søtingene som utgjør Enzo-jentene sagt ja til å bli med videre, noe jeg er veldig glad for. Sammen tror jeg vi skal klare å lage en fantastisk butikk og hele tiden klare å by kundene på noe nytt og spennende og ikke minst en hyggelig handleopplevelse.

En del kunder som har vært innom den siste tiden har fått høre om planene og mange virker litt bekymret for at vi skal slutte med merker vi har nå. Jeg kan berolige dere med at det skal vi absolutt ikke, vi skal bare gjøre det enda bedre og ha en mye bedre mix av merker. Vi kommer fortsatt til å ha godbiter fra blant annet; Filippa K, BZR, Andersen&Lauth, Lulu's Accessories, Tiger of Sweden tilbehør, Thelin, Becksøndergaard og Baum und Pferdgarten

I tillegg får vi mange fine plagg fra Just Female, Second Female, Nümph, , flotte interiørting fra Pb Home og Affari, flotte smykker fra Vintage by Fè og høyt på ønskelista står godsaker fra Triwa, Designers Remix, Dico, Acne, Pukka og mange mange flere.

Vi kommer garantert til å skrive mer om dette fremover, men vi håper virkelig at dere alle sammen ønsker å fortsette å følge oss. Syns dere vi har mye fint nå, så bare vent og se til Himmelen åpner dørene ;-)


Ann Kristin

2 kommentarer:

  1. Det gleder vi oss til!! Lykke, lykke til!

    Dere er flotte jenter som kommer til å klare dette med glans!

    SvarSlett
  2. Så koselig å høre! Vi gleder oss veldig mye vi også :-)

    SvarSlett